Deze week in Utrecht en Eindhoven

.

.

.

Lieve lezers van mijn blog,

.

Ik ben deze week in Utrecht en Eindhoven, met mijn boek Drakenlief om het te signeren voor liefhebbers. 

Op 2 en 3 mei ben ik van 17.00 – 19.00 in café de Morgenster, Oudegracht 323 Utrecht.

Op 6 mei ben ik te vinden bij Omslag in Eindhoven. ’s Middags bij de theetuin, ’s avonds bij “Vuur en Soep”.

Het boek kost 20 euro.

Natuurlijk vind ik het ook gezellig als je gewoon even langskomt!

.

Hartelijke groet,

Alowieke

.

tt.alowieke@gmail.com

Link van Omslag: http://www.omslag.nl/index.html

.Agremone Drakenlief boek Hoofdstukembleem

Geef een reactie

